Setahun Tak Jumpa, Suami ‘Lepas Rindu’ Pada Isteri Sampai Terputus Dia Punya…

Setahun Tak Jumpa, Suami ‘Lepas Rindu’ Pada Isteri Sampai Terputus Dia Punya…

Seorang lelaki bekas pekerja binaan di malaysia yg baru balik ke tanah airnya minggu lalu telah dihadapkan kemahkamah kel. Masjid kota medan seusai ditangkap kepolisian negeri itu sebab didakwa menggigit biji kelintit isterinya hingga putus.

Setahun Tak Jumpa, Suami ‘Lepas Rindu’ Pada Isteri Sampai Terputus Dia Punya…


Abdul Waris 30 tahun dari bandar padang bulan medan manakala isterinya Nor jannah bersumber dari pakanbaru berkahwin pada januari awal tahun lalu atas dasar suka sama suka.

Nor jannah mengaku kejadian yg berlaku 02.04.2016 malam lalu dirinya bersama suaminya mengadakan korelasi intim,namun pada malam itu katanya suaminya agak keterlaluan dalam faktor tersebut.

Memang saya mengaku suami saya suka dengan s3ks ganas tapi saya tak menyangka akan berlaku hingga ketahap semacam ini Walaupun hampir setahun tak berjumpa” katanya.

Mangsa yg menjerit kesakitan terpaksa dibawa kehospital kota medan seusai memaklumkan bunda bapanya martuanya di daerah berdekatan untuk mendapat rawatan segera sebab pendarah yg lumayan teruk di tahap kem@luannya.

Bagaimana pun Abdul Waris 30 yg menciderakan isterinya seawal jam 10 malam itu mengaku tak bersalah dimahkamah tersebut atas tuduhan menggigit kemaluan istrinya yg berusia 25 tahun saat mengadakan korelasi intim.

Mendengar jawapan itu mangsa hampir membuka kain pelikatnya sebagai bukti atas perlakuan suaminya untuk meyakinkan hakim mahkamah ,namun perlakuan itu dihalang semakin oleh polis wanita yg hadir dalam pembicaraan kes.

Lelaki yg baru balik dari perantauan tersebut bagaimana pun mendiamkan diri sebelum mengaku bersalah.

Saya tak menyangka akan berlaku semacam itu,mungkin saya terlalu mengikutkan nafsu yg telah lama saya pendam”,katanya.

Berikutan pengakuan.. Abdul Waris diminta membayar 27 juta (RM 8 Ribu) sebagai ikat jamin tidak hanya dari pada itu mangsa meminta terhadap suaminya untuk melapaskan cerai talak tiga di mahkamah tersebut.

Tertuduh yg difahamkan gagal membayar Sejumlah wang ikat jamin akan di hantar ke penjara deli tua untuk menantikan sebutan kes semula pada 28 april 2016.
Facebook Comments

0 comments