Murid ini sembunyikan sesuatu di dalam baju seragamnya, saat dibuka, semua guru terus istighfar!

Murid ini sembunyikan sesuatu di dalam baju seragamnya, saat dibuka, semua guru terus istighfar!

Mengejutkan! Seorang budak sekolah rendah sekali lagi luar biasa perhatian di ruang siber. Ini berkaitan dengan video yg tersebar di media umum bahkan hingga menjadi viral. Kanak-kanak lelaki dalam video tersebut dikenali sebagai Bagas.

Murid ini sembunyikan sesuatu di dalam baju seragamnya, saat dibuka, semua guru terus istighfar!

Dipetik dari akaun facebook Eris Riswandi, pada mulanya guru Bagas terasa curiga menonton dirinya yg tak jarang ada lebam di mata budak lelaki itu. Guru akhirnya memanggil Bagas serta mengecek budak lelaki itu.

Guru cuba bertanya mengapa mata Bagas mendapat lebam. Gurunya sekali lagi bertanya kepadanya sama ada matanya telah lebam karena dipukul oleh ibunya? mendengar Bagas pun mengangguk kepalanya.
Bukan itu sahaja, guru-guru lain akhirnya cuba membuka baju seragam Bagas, serta sekaligus mereka terkejut menonton badan budak lelaki itu. Di dalam video itu kelihatan seluruh tubuhnya ditutupi dengan lebam dari leher ke perut.

Guru pun bertanya, luka lebam yg telah menghitam itu dampak dipukul oleh siapa, serta Bagas menjawab bahwa itu semua kerana dipukul oleh ibunya. Bagas mengaku, ibunya tak jarang memukulnya tanpa argumen yg jelas. Begitu juga dengan lengan kiri budak lelaki itu tersedia luka melecet semacam disiram air panas.
Dari keterangan yg diberikan oleh Bagas, selagi dipukul oleh ibunya ia hanya sanggup menangis.Netizen yg menonton video itu pun mati akan memikirkan sikap bunda Bagas.

“Ibunya stress kali lakinya kawin lagi mana tak bagi duit. Maka sasarannya anak. Maka wahai kaum lelaki setialah dengan isteri anda. Tu isteri sakit jiwa… anak jd korban”
“Laporan polis semakin di buat serta juga unit perlindungan kanak2 serta laporan di lanjutkan ke KPAI. Kasihan anaknya ya Allah…”

“Astagfirullah..kasih saya saja anak ini klu tak mau menjaga mandat Allah”
“Jangan bagi dirinya bertemu ibunya lagi, kasihan”

“Ibunya gila hingga anak sendiri disiksa ya Allah dirinya merupakan manusia pling berharga dikasihi Allah”
“Ya raab teruk sangat…sini ikut saja saya nak”
Aduh Bagas, semoga ibumu tak mengulangi perbuatannya lagi ya!
Facebook Comments

0 comments