Mula-mula Bakal adik ipar aku pakai ketat & tak pakai br@ lepas tu tanggalkan pakaian ajak main

Mula-mula Bakal adik ipar aku pakai ketat & tak pakai br@ lepas tu tanggalkan pakaian ajak main


Aku adalah seorang lelaki yg sangat bahagia. Awek aku mengagumkan serta kami sudah bercinta selagi lebih dari setahun, sehingga kami memutuskan untuk bertunang.

Hanya ada satu faktor kecil tak jarang mengganggu aku, iaitu saudara termuda awek aku, Farah yg lebih belia serta lebih cantik. Calon saudara termuda ipar aku itu tak jarang mengenakan baju yg sangat ketat serta rutin tanpa br@.

Jika di rumahnya, Farah seakan-akan sengaja serta tak jarang membongkok ketika di depan aku menyebabkan aku tak jarang ‘terpaksa’ menonton kemantapan serta keindahan tumbuhan serta hewan di sebalik bukit yg berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Farah seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak serta berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Farah mengenakan baju kuning yg nipis serta sangat ketat.

Berkali-kali aku cuba mengangkat mata aku ke pohon-pohon rambutan serta pokok gajus di luar rumah tetapi usahaku hanya sia-sia.

Sedang asyik berborak tiba-tiba Farah mendekati serta membisikkan terhadap aku bahawa dirinya sedang memiliki perasaan serta cita-cita yg tak sanggup ditahan lagi.

Perlahan dirinya mengucap ditelinga aku bahawa dirinya ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku melamar kakaknya.

Aku sangatlah terkejut serta membisu tak sanggup mengatakan apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dirinya bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata, “Farah ingin ke bilik, jikalau akang mahu marilah ikut Farah.”

Aku merasa ketika itu seluruh badan aku gementar menonton Farah selangkah demi selangkah perlahan dengan menarik hati menaiki tangga ke biliknya.Ketika berada di puncak tangga dirinya melepaskan seluar dalamnya serta melemparkan ke arah aku.

Aku tak bisa menahan lagi lalu semakin menuju ke pintu rumah serta berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga serta awek aku keluar dari bawah rumah serta semuanya bertepuk tangan.

Awek aku tersenyum bangga menonton aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah:

“Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu sudah lulus ujian kami, kamu nyatanya pemuda yg sangat baik serta tak mudah termakan dengan pujuk rayu wanita.”

Aku merasa sangat gembira serta dengan ini aku beramanat terhadap korang semua, jangan sesekali menyimpan kondom kalian di dalam dompet….. Simpanlah ia di dalam kereta…
Facebook Comments

0 comments