Fuhh! Seram Pulak Tengok Akak-Akak Yang BesenamRobik Ni,..

Fuhh! Seram Pulak Tengok Akak-Akak Yang BesenamRobik Ni,..

Senamrobik, cer tengok akak yang kat atas pentas tu, bergegar gegar

Aksi aksi manja gadis malaysia, menari mengikut irama dangdut. Mempersona dan terpesoana kan.

Fuhh! Seram Pulak Tengok Akak-Akak Yang BesenamRobik Ni,..

Cer lihat adik adiK, kakak kakak and makcik makcik kita ni. Apa yang dorang buat ye sebenarnya berg3L3k tak kira masa dan tak kira tempat. Apa yang mereka ini ingin tonjolkan kepada kita semua.
Setiap hari ada sahaja video terbaru dari gadis gadis negara kita, bermacam ragam, bermacam cara dan bermacam trend, semua itu hanyalah untuk mengejar populariti. Populariti murahan? Populariti segera yang boleh menggugat keselamatan diri.

Hari ini kita membincangkan berkenaan dengan arah tuju generasi sekarang menuju masa depan yang semakin hari semakin tiada arah. Ada sahaja adegan adegan pan.

As yang boleh menggugat kedaulatan negara, yang boleh merosakkan akhlak anak bangsa generasi sekarang. Siapa yang mahu memimpin negara kelak, jika imej imej negatif yang ditonton kan.

Adakah kita yakin, generasi sekarang boleh memimpin negara pada masa hadapan, tentu sekali tidak bukan?Habis siapa yang akan memimpin negara kelak? Orang luar? Habis hancur musnahlah negara kita kelak, jika bangsa asing memimpin negara.

Kita akan merempat dinegara sendiri. Ini negara kita, negara berdaulat, tanah tumpahnya darah kite. Kita sahaja yang mampu mengubah negara kita. Jangan terlalu baik dengan bangsa asing.

Berusahalah anak bangsa, berusaha ke arah kekuatan jati diri. Hindari amalan yang membawa kehancuran bangsa dan negara ini

Abaikan files ini jika tak paham.

Sekian.
Facebook Comments

0 comments